سفارش تبلیغ
صبا ویژن

3 دلیل برای اینکه چرا یک ژنراتور دست دوم ارزش خریدن دارد.

خرید یک ژنراتور دست دوم یک حرکت هوشمندانه برای کسب و کار شما است. قطع برق تمام دستگاه‌ها و ماشین‌آلات الکترونیکی شما را از کار انداخته و منجر به از دست دادن سود می‌شود. خوشبختانه، یک ژنراتور دیزلی دست دوم می تواند تجهیزات حیاتی شما را روشن و فعال نگه دارد. اما چرا یک ژنراتور دست دوم انتخاب بهتری نسبت به یک ژنراتور جدید است؟ بیایید باهم این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم. 

آیا خرید یک ژنراتور دست دوم ارزش دارد؟

اگر کسب و کار شما به شدت به برق متکی است، باید برای ژنراتورهای برق سرمایه گذاری کنید تا کسب و کارتان در زمان قطعی برق فعال بماند. با این حال، اگر بودجه کافی برای خرید یک ژنراتور جدید ندارید، یک ژنراتور پشتیبان دست دوم می تواند جایگزین خوبی باشد. چند مزیت ژنراتور دست دوم شامل موارد زیر است:

1. سطوح جدید قدرت الکتریکی

2. ارزش عالی نسبت به قیمت

3. طول عمر طولانی

 

1) سطوح جدید قدرت الکتریکی

راه اندازی چندین ژنراتور یا صرفاً خرید یک ژنراتور قوی به شما این امکان را می دهد که اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما میزان برق ذخیره بیشتر از حد نیاز دارد. به مدلی با بازده پایین بسنده نکنید و کل کسب و کار خود را فعال نگه دارید.

2) ارزش عالی نسبت به قیمت

شکی نیست که خرید یک ژنراتور جدید یک سرمایه گذاری پرهزینه است، خواه ژنراتور با سوخت گاز طبیعی باشد یا دیزل. بنابراین، خرید یک ژنراتور دست دوم با کیفیت بالا از یک فروشنده معتبر، ارزش را با قیمت مقرون به صرفه تضمین می کند. اگر هزینه یک ژنراتور جدید بیشتر از بودجه شما است، یک ژنراتور دست دوم خریداری کنید که در حد بودجه شما باشد. ژنراتورهای استفاده شده امنیت، ایمنی و بهره وری را در کسب و کار شما تضمین می کنند.

نکته حرفه ای: نمایندگی های حرفه ای ژنراتور، ژنراتورهای دست دوم را برای فروش تست، تعمیر و بازسازی می کنند. مطمئن باشید که یک نمایندگی قابل اعتماد یک ژنراتور در شرایط عالی به شما می دهد.

3) طول عمر طولانی

یک ژنراتور با کیفیت متوسط اگر از عواملی که طول عمر آن را کاهش می دهند دور نگه داشته شود، می تواند چندین دهه دوام بیاورد. این امر به ویژه در صورتی صادق است که،مانند اکثر ژنراتورهای پشتیبان، دستگاه به ندرت مورد استفاده قرار گیرد و در نتیجه شانس کمی برای فرسودگی داشته باشد. هرچه ژنراتورها جدیدتر باشند، عمر بیشتری دارند، اما این امر به نگهداری ژنراتور نیز بستگی دارد. برای بهبود طول عمر ژنراتور خود، آن را به خوبی نگهداری کنید و هر نیاز به تعمیر را فورا برطرف کنید.

کسب و کار خود را فعال نگه دار

کسب و کار شما باید حتی در زمان قطع برق نیز فعال بماند. خوشبختانه، اگر نمی‌توانید یک ژنراتور نو تهیه کنید، خرید ژنراتور دست دوم می‌تواند کمک بزرگی باشد. شما همان مقدار قدرت و قابلیت اطمینان را بدون اینکه نیاز باشد بیش از بودجه خود پرداخت کنید، دریافت خواهید کرد.