سفارش تبلیغ
صبا ویژن

UltraFlex لحیم کاری القایی کارآمد را نشان می دهد.

 

یک برنامه آزمایشی اخیر توسط    UltraFlex کارایی استفاده از القایی را برای قطعات لحیم کاری تولید شده برای صنعت HVAC نشان داد.

تولیدکنندگان تهویه مطبوع به لحیم کاری مکرر، قابل اعتماد و با صرف زمان و هزینه در فرآیند تولید خود نیاز دارند. UltraFlex به عنوان یک ارائه دهنده پیشرو بخاری های القایی پیشرفته، به طور مکرر برنامه های آزمایشی را بنا به درخواست سازندگان این صنعت انجام می دهد.

هدف برنامه های آزمایشیUltraFlex این است که به مشتریان اجازه دهد تا پارامترهای گرمایش القایی و نتایجی را که می توانند انتظار داشته باشند، برای سناریوهای گرمایش خاص خود ارزیابی کنند. در این مورد، مشتری در حال تحقیق در مورد استفاده از لحیم کاری القایی برای جایگزینی لحیم کاری فعلی، مبتنی بر مشعل برای زانوهای مسی U-bend و اتصالات برنجی با اندازه های مختلف بود. مشتری به دنبال افزایش بهره وری انرژی و همچنین بهره وری بود و 25000 قطعه لحیم کاری شده در ماه را هدف قرار داد - که به معنای چرخه لحیم کاری 30 ثانیه یا کمتر بود.

برای اتوماسیون لحیم کاری، آنها از یک میز گردان با 16 موقعیت استفاده می کردند که میز به داخل و خارج از سیم پیچ گرمایش القایی می خورد.

برای این سناریوی لحیم کاری القایی، مهندسان UltraFlex استفاده از بخاری القایی از سری UltraFlex UltraHeat SM  را توصیه کردند. سیستم های گرمایش القایی 5 کیلو واتی جمع و جور و با کاربری آسان هستند. آنها دارای کنترل فاز دیجیتال تطبیقی ??هستند که عملکرد کارآمد را در محدوده فرکانس وسیعی ارائه می دهند.

دو سیم پیچ القایی مختلف در آزمایش زانوهای مسی بزرگتر استفاده شد که سیم پیچ C شکل کارایی بیشتری را نشان می دهد و از این رو برای این کاربرد توصیه می شود. در 5 کیلووات و 4.6 کیلووات توان اعمال شده به قطعات بزرگتر برای لحیم کاری، 25 و 26 ثانیه طول کشید تا لحیم کاری کامل شود. با قدرت 4.6 کیلووات، مجموعه کوچکتر به 50 ثانیه زمان لحیم کاری نیاز داشت.

 

این برنامه لحیم کاری القایی آزمایشی، کارایی استفاده از گرمایش القایی را برای کاربرد لحیم کاری مشتری نشان داد، حتی قبل از اینکه تنظیمات و بهینه سازی های اصلی اعمال شود. با داشتن کنترل دیجیتالی دقیق بر روی توان و دما، مشتری می‌تواند فرآیند را بهینه کرده و آن را کاملاً خودکار کند، بنابراین بهره‌وری خود را افزایش داده و نتایج ثابت و باکیفیت را بدون وابستگی به مهارت‌های اپراتور تضمین می‌کند. با استفاده از گرمایش القایی، به دلیل فقدان شعله باز، دود و انتشارات مضر، از یک فرآیند تمیز و ایمن - ایمن برای اپراتور و ایمن برای محیط زیست - اطمینان حاصل می کند.